Φυλακές

Τουλάχιστον 8.000 κρατούμενοι απέχουν αυτές τις ημέρες από το συσσίτιό τους και περισσότεροι από 4.000 πραγματοποιούν απεργία πείνας, ενώ τρία άτομα στις φυλακές Τρικάλων έχουν ράψει το στόμα τους.
Οι κρατούμενοι ζητούν ανθρώπινες συνθήκες κράτησης και εφαρμογή και βελτίωση του σωφρονιστικού κώδικα.
Αναλυτικότερα τα αιτήματα τους μπορείτε να τα διαβάσετε εδω.
Με αφορμή αυτές τις εξελίξεις, συζητάμε απόψε για τις ελληνικές φυλακές.
Η πολιτεία κατα την γνώμη μου πρέπει να πάψει να λογαριάζει τους φυλακισμένους ώς μονάδες στατιστικής… και τις φυλακές ώς αποθήκες ψυχών.
Ολα ξεκινούν απο έξω πρός τα “μέσα”. Να ενσκύψει τώρα η πολιτεία πάνω στα προβλήματα τους και να τους αντιμετωπίσει σαν ανθρώπους. Διότι, όταν κληθούν να ξαναενταχθούν στην κοινωνία μας, τότε αν και εφόσον έχουν επιβιώσει σε τόσο δυσμενείς συνθήκες, θα είναι “αγρίμια” σε βάρος όλων εμάς των υπολοίπων…
[Απάντηση]
Γειά.
διάβασα τα αιτήματα των κρατούμενων και αν ισχύουν έστω και τα μισά τότε έχουν απόλυτο δίκιο να ξεσηκωθούν.
Δηλαδή έλεος αλλά είναι άνθρωποι άνεξάρτητα αν εγκλημάτισαν κάποτε.
[Απάντηση]
“Πές μου για τις φυλακές σου, να σου πώ τι χώρα είσαι…”
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:34 am
΄Για τη Σιβηρία και τα Γκουλακ θα μας πεις κάτι ;
Άσε μας ρε Παπαρήγε βραδιάτικο !!!
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:38 am
Το θέμα των Φυλακών είναι αποκλειστικό για την αποψινή μας συζήτηση.
Οτιδήποτε άλλο αγαπητέ Νάσο, απο αύριο.
Ευχαριστούμε.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:45 am
Νομίζω η επικαιρότητα προηγείται . . .
Αλλά εσύ μικρέ μου φίλε αποφασίζεις το τι και το γιατί !!!
November 11th, 2008 at 1:43 am
Ti egines re naso apo sosialistis,iperaspistis kai prostatis tou kapitalismou?A re athanatoi kolotoumbes sosialdimokrates…Toulaxiston i sovietiki enosi den erikse atomikes vomves…
[Απάντηση]
KALIMERA .TA ETIMATA TON KRATOYMENON EINAI OLA APOLITOS SOSTA.THEORO POS H EYROPAIKH ENOSH THA PREPEI NA EPEMVEI KAI INA TIMORISEI THN XORA MAS GIA TIS APARADEKTES SINTHIKES POY EPIKRATOYN KAI TIN KATAPATISI TON ANTHROPINON DIKEOMATON AN DEN TO EXEI KANEI IDI .OLOI AYTOI EINAI SINANTHROPOI MAS KAI ANAMESA TOYS MPOREI NA VRETHI DIKEOS H ADIKOS KAPIO SIGENIKO MAS PROSOPO H KAI EMEIS OI IDIOI.
[Απάντηση]
Στον κοσμο σας εσεις κλασσικα οπως παντα!!!Αλλο θεμα εχουμε,για αλλο πραγμα μιλαμε!!!
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:47 am
ΟΚ και αύριο . . .” εις αύριο τα σπουδαία που λένε”
Νομίζεις ότι θα το ξεχάσω ;
. . . http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:53 am
Mia zwi ta idia skata oi pasokoi,i eksousia me kathe meso,sto kosmo sas teleiws!!Na xereste kai ton paxta to mega sosialisti pou epestrepse sto komma sas!!Ante twra diladi,einai aploi xristes ekei mesa kai zoun se athlies sinthikes,alla ta misa meli twn kommatwn eksousias thaprepe nanai ekei oxi na kikloforoun elefthera kai na vazoun ipopsifioi gia vouleftes…Kai milas gia Gkoulagk otan to komma sou kanei ipeksereseis ekattomiriwn me tin siemens!!!Makari na ipirxan kai twra Gkoulagk polla stelexi sas thaxan kanei kratisi!!
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:11 am
Σύντροφε Γιάννη, Συμφωνώ με όσα παρέθεσες.
Αλλά, μία ερώτηση, εάν επιτρέπεις :
Για το Αρσένιο (το μέλος της ΚΝΕ . . . εννοώ ) κάποια τοποθέτηση ;
Α. . . και κάτι άλλο :
Για το Βαλτοπέδι, γιατί το ΚΚΕ ΔΕΝ πρότεινε μάρτυρες ;
Φοβάται εμπλοκή ; ή ΔΕΝ μάθαμε για τον Αρσένιο χαχαχαχα.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:26 am
Xestika re file ti proteinei o kathenas kai ti sizitisi kaneis esi les kai vriskese se mesimerini ekpompii kitrinizeis sinexeia….Ti asovaros pou eisai,milame gia allo thema kai esi mou les gia ton arsenio les kai einai papas tis enorias…Kati tetoia kommatoskila san kai sena exoun dialisei ta panta edw pera i kommatikopoiisi exei ftasei se tetoio arrostimeno simeio pou milas esi gia alles epoxes otan milame gia ena thema pou se kamia epoxi mexri twra den mporouse na sizitithei…
Kai esi stin kosmara sou…Ase pou den eimai kai KKE kiolas…
November 11th, 2008 at 2:45 am
ΟΚ φίλε μου.
Ας ΜΗΝ το παρατραβήξουμε και άλλο.
[Απάντηση]
Ο φίλος Κομμάτιας πιο πάνω λέει “πες μου για τις φυλακές σου, να σου πώ τι χώρα είσαι”
Για εμένα έπρεπε να ισχύει το
” πες μου αν έχεις φυλακές, να σου πώ τι χώρα είσαι…”
Θεωρώ ότι η ύπαρξη και μόνο φυλακών υποβαθμίζει την κοινωνία μας.
Ευλόγως θα αναρωτηθείτε ” που θα βάλουμε τους κακοποιούς”
Μα, και η ύπαρξη των κακοποιών υποβαθμίζει την κοινωνία μας.
για εμένα, πρέπει η κοινωνία να εξαλείψει μέσα απο οργάνωση και παιδεία, ότι την υποβαθμίζει. Ιδεατό ακούγεται ε?
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:44 am
Είναι ιδεατό (δηλαδή ανέφικτο!)
Εφόσον είμαστε αναγκασμένοι να έχουμε φυλακές,τότε ας είναι αυτές ανθρώπινες και σωστές.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:50 am
Συμφωνώ.
Αν ψάξουμε μέσα στα αίτια,θα βρούμε τις λύσεις.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:00 am
Το θέμα μικρούλη φίλε μου είναι, το ότι :
“Αυτοί που είναι μέσα είναι τα μικρά ψάρια . . . τα Μεγάλα είναι έξω.”
Τώρα οι συνθήκες στις φυλακές είναι σχεδόν ίδιες παντού, τα κτίρια διαφέρουν.
Το χρήμα παντού περνάει . . . γιατί οι φυλακές να αποτελούν εξαίρεση στο κανόνα ;
Μια παροιμία λέει : “Να σε φυλάξει η τύχη σου απ’ τ’ άδικο και απ΄τη κακιά γυναίκα”.
Αυτά. Καληνύχτα. - (Οι περιορισμοί στην έκφραση με αυτές τις “θεματικές” μου θυμίζουν άλλες εποχές).
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:14 am
Κι εμένα μου τη σπάνε οι (νοητικής φύσεως) περιορισμοί κάποιων.
Κάθε απόπειρα οργάνωσης μάς θυμίζει “άλλες εποχές”…
Τι να κάνουμε; Το παρελθόν επιλέγουν κάποιοι για να ζήσουν.
Και φυσικά Κωνσταντίνε, το “Σαν βγώ απ’ αυτή την φυλακή” πρέπει να παίξει στο κλείσιμο!!!
είναι τέλειο κομμάτι.
[Απάντηση]
Το επικρατέστερο χαρακτηριστικό του κράτους είναι η εξουσία, ενώ η ηθική υποχρέωση κάθε ανθρώπου είναι η άρνησή του να εξουσιάζει και να εξουσιάζεται.
Οι φυλακές είναι προϊόντα του κράτους και αποτελούν την απόδειξη ότι το κράτος δεν είναι σε θέση να διαμορφώσει ελεύθερους πολίτες (μέσω της παιδείας, της αυτογνωσίας, της συναισθηματικής ωρίμανσης, κτλ…). Ο χαρακτήρας των φυλακών είναι καθαρά εκδικητικός και δεν αποσκοπεί στην απελευθέρωση του νου των τροφίμων από τις δηλητηριασμένες σκέψεις τους.
Η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα δεν με εκπλήσσει. Δεδομένου ότι ολόκληρη η κοινωνία νοσεί (γιατί οι άνθρωποι νοσούν νοητικά και ψυχολογικά), είναι απολύτως φυσιολογικά αυτά που συμβαίνουν. Αντιθέτως, θα ήταν αφύσικο να ήταν η κοινωνία μας τόσο άναρχη (όχι αναρχική) και οι φυλακές της να ήταν άδειες ή καλά οργανωμένες και καθαρές.
Όλα καλά λοιπόν. Όλα βαίνουν σύμφωνα με τον Νόμο.
[Απάντηση]
Εκεινοι που υποστηριζουν τη θανατικη ποινη, δεν νομιζω να συμφωνουν οτι οι κρατουμενοι εχουν δικαιωματα!!!
Οι φυλακες, παντως, δεν ειναι σε καμια περιπτωση σωφρωνιστικα ιδρυματα. Αν ήταν, ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΑΝ τους κρατουμενους να ΞΑΝΑΠΡΑΣΙΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ!!!!!!!!
Τώρα οσο αφορα τη μη τηρηση του σωφρωνιστικου κωδικα, στη χωρα αυτη γενικα με ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ εχουμε προβλημα, και δικαιως οι ανθρωποι διαμαρτυρονται.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 1:58 am
SIMFONO.
[Απάντηση]
Για όσους ενδιαφέρονται για το παλαιότερο σωφρονιστικό σύστημα της Ρωσίας, ο Καζαντζάκης έχει γράψει το κεφάλαιο με τίτλο “Οι Ερυθρές Φυλακές” στο Ταξιδεύοντας Ρουσία.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:14 am
Το έχω διαβάσει ο Γιάννης ο Παπαρήγος το αγνοεί . . .μάλλον
Εδώ μας κρύβουν τον Αρσένιο . . .
[Απάντηση]
Συνθήκες διαβίωσης σε γυναικίες φυλακές στήν Καλιφόρνια.
Η Chowchilla είναι ένα μικρή πόλις τρις ώρες Νοτιοανατολικά του Σαν Φρανσίσκο, μία περιοχή με απέραντα στρέμματα δενδροφυτειών αμυγδάλων και περιοχή δύο εκ των μεγαλύτερων γυναικίων φυλακών στον κόσμο. Συνολικά 8.000 γυναίκες ζουν στις δύο κρατικές γυναικίες φυλακές. Το 80 τοις εκατό αυτών των γυναικών είναι μητέρες, το 71 τοις εκατό είναι πρόην θύματα σωματικής κακοποίησης, και περισσότερες από το ήμισυ είναι έγκλειστες για μη βίαια εγκλήματα. Οι φυλακισμένες συνήθως δεν έχουν πρόσβαση στις βασικές ανάγκες προιόντων καθαριώτητας, στις επισκέψεις με τα παιδιά τους, και φάρμακα. Εν τω μεταξύ, Καλιφόρνια είναι μια από τις μόνες τοποθεσίες στον κόσμο όπου οι αρσενικοί φρουροί επιτηρούν τις μονάδες στέγασης των γυναικών, και οι καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης αφθονούν. Ακόμα πολύ λίγη προσοχή έχει δοθεί στα δικαιώματα των φυλακισμένων, και οι συνθήκες διαβίωσης για πολύ καιρό δεν καταγράφονται.
Υπάρχει, εντούτοις, ένα πράγμα που οι περισσότεροι Καλιφορνέζοι θα συμφωνούσαν σχετικά με το ότι πάρα πολλά χρήματα ξοδεύονται στο σύστημα φυλακών.
Το κόστος στους φορολογούμενους ανέρχεται σε $5.3 δισεκατομμύρια δολλάρια το χρόνο για 163,000 άνδρες και γυναίκες φυλακισμένους. Δηλαδή $31,000 δολλάρια τον χρόνο ανά φυλακισμένο.
[Απάντηση]
Αν με διαβάσεις ίσως και να ανακαλέσεις . . .
Αλλά τον Στάλιν, ΔΕΝ θα μπορέσω να τον υπερασπιστώ.
Τα εγκλήματα . . . Είναι εγκλήματα . . .
[Απάντηση]
http://www.wiggler.gr/2007/04/06/5-star-prison-in-austria/
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΑΚΗ
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:29 am
KIPIE DIMITRI SIMFONIS STIN YPARXI TETIAS FILAKIS STIN ELLADA H DIAFONIS?
[Απάντηση]
DIMITRIS DAFNI Reply:
November 11th, 2008 at 2:37 am
DIAFONO ME THN YPARJI FILAKON OPOS TIS GNORIZOUME ALLA AN DEN EXO ALLH EPILOGI TOTE AUTH EINAI MIA KALH FYLAKI
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:44 am
KATA TIN GNOMI MOY EFOSON TIS FILAKE TIS THEOROYME SOFRONISTIKA IDRIMATA AYTI EINAI MONOS TIPOS FILAKIS POY THA PREPI NA YPARXI.EYXARISTO GIA TIN APANDISI SAS.
Είναι η πρώτη φορά που σας γράφω.
Είμαι 34χρονων και μενω στην αθηνα. Απο τα τα 24ήμουν εξαρτημένος.Ξεμπλεξα τώρα χαρι στο προγραμα στην Παρεμβαση.εκανα φυλακη 5,5 χρόνια περίπου τα μισα στο Μαλανδρίνο.
.οταν μπηκα ειχα τοση στερηση απο την ασπρη που στο πρωτοεπισκεπτηριο ειχα χτυπησει την ιδια μου την συγχωρεμενη την μανα με γροθιές επειδή της ζητούσα να κλέψει απο τον φούρνο του πατε΄ρα μου το ταμείο για και να μου φερει δοση στην φυλακη.
καθως περνανε οι μερες μεσα στην φυλακη κανεισ φιλους.Αν δεν κανεις φιλους είσαι νεκρός εκεί μέσα.
Πρέπει να κάνεις φίλη την μοναξιά σου,αυτή θα είναι και η κοπέλα σου εκει μεσα. Κολιτός φίλος σου θα είναι ο αέρας που αναπνέεισ και καλο σου φιλαράκι ο ηλιος που μπαίνει απο το παράθυρο.
Αν τους απαρνηθείς εισαι χαμένος απο χέρι.
Ο Σωτήρης στο πανω κρεβάτι δεν είναι φιλος σου.ουτε ο πετραν απεναντι σου. αυτοι εισαι εσυ σε διαφορετικες εκδοσεις.
στο συσσιτιο έτρωγα και σκεφτομουν τις κυριακες των παιδικων μου χρονων με τον πατερα και την μάνα να τρώμε μαζί. κάθε μπουκιά και ενα χάδι της μάνας μου,καθε κουταλια κρυας σούπας και ενα πατρικο βλέμμα του ταλαίπορου πατερα.
στο προαυλιο σηκωνα το βλεμα και κοιταζα τα συνεφα.Μικρος ζωγραφιζα με μαρκαδορουσ συνεφα και ο πατερασ μου μου ελεγε πιλοτος θα γινεισ .
και καθε βραδυ αγκαλια με το τρατζιστορακι που ο παλιος αρχιφυλακας μου ειχε δωσει στα γενεθλια μου να προσπαθω να δραπετευσω μεσα απο την κεραια του να ακουστω εκει εξω οτι μετανιωσα που ειχα χτυπησει την μανα μου τοτε. γιατι δεν ημου εγω ο μ.σ. αλλα εκεινη η ηρωινη. αυτη την ειχε χτυπησει. δεν ημουν εγω που εκλεψα 3 περιπτερα,2 παπακια και μερικα κατοσταρικα απο την Εβγα της κυρα Λαμπρινης.αλλα εκεινη. η ηρωινη.
Και όταν πέρασα την πυλη επιτελους ημουν εγω ο μ.σ..Ορθιος.Τον ανέβηκα τον γολγοθα.και αυτο που εμεινε ειναι το τρατζιστορακι εδω διπλα μου τωρα να σασ ακουω ολα τα βραδια και γω ζωντανος.
Και να εχω φιλες οπως ο αδερφος μου,η ελενη, οστρατος και η αναστασια που γραφουν εδω μερικες φορες και με παιρνουν στο τηλεφωνο να δουν τι κανω.και σας θεωρω φιλους μου ολους.να ειστε καλα και να υπαρχετε να μας κρατατε παρεα.
γεια σας
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:42 am
Το σβήσαμε το όνομα σου μ.σ. Δεν χρειάζεται να το ξαναστείλεις με άλλο όνομα, αρκούν τα αρχικά πιστεύω.
Τα προσέχουμε αυτά.
Δεν φαίνεται το όνομα σου αφού δεν θές.
Ευχαριστούμε για την συμμετοχή και όποτε θές ξαναγράφεις.
Εδω είμαστε πάντα.
Να περνάς καλά.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:44 am
Μην απολογείσαι για τα λάθη του παρελθόντος και να κοιτάς πάντα μπροστά με ψηλά το κεφάλι.
[Απάντηση]
Αστρον Reply:
November 11th, 2008 at 2:49 am
μ.
μην ξαναεξαφανιστεις, εμεις γιατι ειμαστε εδω ρε? να γράφεις πιο συχνά και να τα λέμε.
Ο αδερφος σου καλά? ο Στράτος εδω ειναι, η Αναστασία έχει χαθεί εντελώς.Η αδερφή της γράφει που και πού.
Θα τα πούμε την άλλη εβδομάδα ξέρεις που.
καληνύχτα.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:58 am
KALA I ZOI TOY KATHENOS KATHE MERA APOTIMATAI ME 10 EVRW STIN FILAKI???!!!!
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 2:54 am
Φίλε μου, πολύ συγκινητική η ιστορία σου.
Δυστυχώς στη περίπτωσή σου θα έπρεπε να είναι άλλοι στη θέση σου και ΟΧΙ εσύ.
Είσαι και εσύ ένα θύμα της άδικης κοινωνίας μας.
Οι πραγματικοί ένοχοι ΔΕΝ πληρώσουν ποτέ.
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 3:15 am
Θα βαλεις το τραγουδι Φανη κ.Λαβιθη προς τιμην του Μ.Σ. και ολων αυτων που εχουν περασει παρομοιες καταστασεις?…Και αν μπορεις βαλε και την συνεντευξη μιας φυλακισμενης που παιχτηκε σε προηγουμενη εκπομπη που μιλαγε οτι εβαλαν μια συγκρατουμενη της μανα με το παιδι της 15 μερες στην απομονωση….
[Απάντηση]
ego pisteuo
1)oti oi filakes prepei na ginoun idiotikes, kai to kratos na analavei mono tin epitirisi auton os pros to komati ton kanonismos kai tirisi auton, sitisis, diaviosis kai allon schetikon “pragmaton”….
2)opos episis kai na papsoun na ginontai aitia rousfetologikis apaitiseis dimarchon/nomarchon/topikon paragonton/topikon epichirimation
(kai to idio kai gia alles paremfereis apaitiseis opos ta stratopeda, ta panepistimia ktlp ktlp ktlp) pros enischisei tis topikis oikonomias -meso kosmou pou erchete kai tou “tzirou” pou dimiourgite meso autis tis “kinisis episkepton” monimon kai mi-)
kai telos pisteuo oti kalo tha itan oi (ipsilou kindinou) filakes na “ftiachnontai” se nisia -apo ta tosa pou echoume- fantastite oti to risko apo apodraseis tha einai mikrotero opos episis i epitirisi kai i diachirisi auton (ton filakon -opos egkantastaseis- alla kai ton kratoumenon) kaliteri kai apodotikoteri
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 3:06 am
Nanoiksoume pali tin giaro kai tin makroniso,exei kai istoriki aksia??!!!Me alli psixi tha pas stin agrotiki filaki kai me alli stin giaro i tin makroniso!!Na poulisoume kai ta nisia na min xreiazete na tous taisoume kiolas…I na paroume mia kamera na tous amolame sena nisi kai na to k anoume survivor na to kanoume emporevma na vgaloume lefta kiolas kai na psifizei to koino enan pou tha ton afinoume elefthero meta!
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 3:17 am
den pisteuo se giaro kai makroniso…
pisteuo se organomenes filakes pou eidika otan prokite gia filakes pou den einai “ena tsigaro dromo” apo ta sinora na einai se meroi pou den echoun perithoria diafigis alla paralila tha dosoun kai alli pnoi se egkantelimena nisia… mia filaki den einai -tora- apla ena meros pou tous “mpouzouriasoume mesa” alla meroi pou dinoun oikonomiki “anastasi” sto meros to opio vriskontai…. giro apo tis filakes dimiourgite ena olokliros kiklos apo dinitika pleonektima (eironiko nai to dechomai alla sinvenei)
[Απάντηση]
Οι ιδιωτικές φυλακές, δεν αποτελούν λύση. ισα ίσα που θα είναι πιο ευάλωτες διότι οι εργαζόμενοι εκεί “δεν θα κάνουν το καθήκον τους” αλλά θα πηγαίνουν για το μεροκάματο. Με ότι αυτό συνεπάγεται…
[Απάντηση]
me pareksigisate me tis idiotikes filakes… otan enoo idiotikes filakes den enoo oti tin filaksi tous den tha tin echei “to kratos” apla mia ksechname oti mia filaki den simenei oti einai 4 tichoi kai 4 filakes na filane tous 4 kratoumenous…
ase pou pisteuo oti an valoume kai tin idiotiki protovoulia mesa etsi oste na ekpaideusi tous kratoumenous kai na mporoun na prosferoun me ergasia -pragmatiki ergasia ochi “dilomeni”- kai polla alla…
[Απάντηση]
Ακούω την εκπομπή περιστασιακά και είμαι σχετικά φαν της.Δεν θα βάλω ούτε εγω το όνομα μου για λόγους που θα καταλάβε το απο το σχόλιο μου. Ελπίζω να μην είναι απαραίτητο το όνομα για να διαβαστεί το σχόλιο μου.
Το αποψινό θέμα με αφορά γιατί δουλεύω απο το 2001 στην εξωτερική φρουρά σε Δικαστικές φυλακές.
Τις συνθήκες που επικρατούν στα ιδρύματα, δεν τις βιώνουν μόνο οι κρατούμενοι αλλά και οι εργαζόμενοι σε αυτά.
Μέσα απο τον συνδικαλιστικό μας φορέα έχουμε καταγγείλει πάμπολες φορές τα όσα δραματικά συμβαίνουν μέσα απο την “ψηλή μάντρα με τα κυκλιδώματα”. Περισσότερα θα βρείτε αν ανατρέξετε στο υπουργείο Δικαιοσύνης.
Το εξαντλητικό και συνεχές ωράριο εργασίας μας, οι απαράδεκτες συνθήκες μεταγωγών κ.α. φαντάζουν άλυτα προβλήματα για τον κλάδο μου, καθώς η ηγεσία του υπουργείου τα θεωρεί δευτερευούσης σημασίας…
Αν έχετε την καλοσύνη διαβάστε το σχόλιο μου μήπως και ακούει κάποιος απο εκεί ψηλά.
[Απάντηση]
Αστρον Reply:
November 11th, 2008 at 3:12 am
και λίγα λές.
50 ρεπο χρωστάνε σε έναν φίλο μου εξωτερικό φύλακα.
[Απάντηση]
Καλημέρα παίδες, καλημέρα Λαβ-me tender-ίθη,
Η πραγματική φυλακή για εναν κρατούμενο ξεκινά όταν αυτός περάσει τα κάγκελα. Προς τα έξω…
[Απάντηση]
Καλημέρα. Πολυ ενδιαφέρουσα η εκπομπή απόψε.
Διάβασα κι εγώ τα αιτήματα των εγκλείστων και πραγματικά εξεπλάγειν.
Αν αυτά που γράφουν ευσταθούν τότε μιλάμε για τραγική κατάσταση.
[Απάντηση]
ochi
[Απάντηση]
Ισως Λαβίθη να ήταν προτιμότερο, αντι της στέρησης της ελευθερίας (τουλάχιστον για τα ήπια αδικήματα) να προέβλεπε το κράτος αναγκαστική εργασία σε δημόσιους φορείς υπο την εποπτεία αρμοδίων ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.
[Απάντηση]
ευχαριστω τον μικροανεμολογητη και την σοφια και σας ακουω μεχρι να τελειωσει η εκπομπη.
[Απάντηση]
Αδίκως εστιάζουμε στα θεωρητικά.
Το κυρίαρχο πρόβλημα για την κατάσταση είναι το υπεράριθμο των κρατουμένων.
Οταν ο αριθμός των κρατουμένων είναι πολλαπλάσιος του προβλεπομένου, τότε μοιραία δημιουργούνται προβλήματα υγιεινής, προβλήματα καθαριότητας και άλλες ελείψεις.
Τα υπόλοιπα προβλήματα πηγάζουν απο εκεί.
[Απάντηση]
μα τι λεμε τωρα
εδω βγαινουν οι εμποροι ως αρρωστοι και πριν εβλεπα στην εκπομπη του τριανταφυλλοπουλου που ελεγαν για καποια γυναικα που ειναι μεσα για χεη ενω ο αντρας της ειναι αναπηρος και εχει την αμεση αναγκη της συζυγου του
ντροπη μας !!!!
[Απάντηση]
μα τι λεμε τωρα
εδω βγαινουν οι εμποροι ως αρρωστοι και πριν εβλεπα στην εκπομπη του τριανταφυλλοπουλου που ελεγαν για καποια γυναικα που ειναι μεσα για χρεη ενω ο αντρας της ειναι αναπηρος και εχει την αμεση αναγκη της συζυγου του
ντροπη μας !!!!
[Απάντηση]
The following article is from our May 2007 issue.
Profits in the Penal System Germany experiments with privatizing prisons – By Christiane Warnecke
In a controversial move, the Hessian state government has outsourced services at the Hünfeld correctional facility. However, the pilot project keeps the keys in the hands of the state.
The aroma of fresh coffee fills the room. Working a polished machine, a young man roasts South American Arabica and Indian Robusta beans. The machine then grinds the coffee and vacuum packs it. “Bohne Nr. 1” is the coffee brand produced by inmates in the Hünfeld Juvenile Correctional Facility, Germany’s first semi-privatized prison.
In the United States and the U.K., private companies have been operating jails for years. In Germany, the subject is highly controversial. The German constitution forbids transferring any official duties, which include prison security, to private service providers. They must be performed by civil servants. As a result, the state has also traditionally built and operated these facilities.
olokliro to arthro sto http://www.atlantic-times.com/archive_detail.php?recordID=876
den eime sigouros alla mporei oi eikones apo tis austriakes filakes na echoun schesi me “peiramatiko modelo” kai oi ipopsies mou (tonizo ipopsies) megalonoun an to sindiaso me to akoloutho arthro apo tous times
March 25, 2008
Inmates run call centres in Austrian prisons
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/article3613754.ece
[Απάντηση]
KIRIE LAVITHI PARTE MOY KAIMENA ENA PAKETO
[Απάντηση]
καλημερα σας και απο μενα. θελω να μου πειτε γιατι τους αλβανους που πιανουν δεν τους στελνουν πισω μοναχα τους ταιζουμε και τους ποτιζουμε και στο κατω κατω πιανουν και χωρο ρε αδερφε…. ειμαι λαθος. Αφου στην τελικη εκει θα καταλειξουν παλι μετα την αποδραση-αδεια….
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 4:29 am
Εκεί που καταλήγουν, είναι πάλι η Ελλάδα.
Τί να πάνε να κάνουνε στην Αλβανία;;;
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 4:34 am
apote file giannh den pasxoume apo xwro stis fylakes alla apo synorofylakes!!!! giati den proslamvanoun kamia xiliara atoma na faei kai kanenas ftwxos???
[Απάντηση]
November 11th, 2008 at 5:46 am
Οταν σε κάποιον επιβάλλεται μία ποινή φυλάκισης,
αυτό πρέπει να σημαίνει ότι στερείται της ελευθερίας του
και μόνο αυτής, με όλα όσα αυτό συνεπάγεται.
Δηλαδή,
να μη μπορεί να πηγαίνει στα μέρη που θέλει,
να συναντά τους ανθρώπους που θέλει ή να ασχολείται
με τα πράγματα που θέλει.
Αυτό είναι αποδεκτό από τους πάντες, ακόμα και από
τους κρατούμενους ή τους συγγενείς τους.
Τους λογικούς εννοώ.
Ομως, αυτά δεν πρέπει να συνοδεύονται και από την
επιπλέον υποβάθμιση, που είναι η αποστέριση του
κρατούμενου από τα στάνταρτ διαβίωσης.
Δηλαδή, πρέπει να βρεθεί ποιό είναι το μέσο επίπεδο
διαβίωσης των πολιτών στην Ελλάδα και ανάλογο
να διατεθεί στους κρατούμενους.
Δεν πρέπει το φαγητό να είναι κάτω από τον
μέσο όρο ποιότητας του φαγητού που τρώει κάποιος εκτός
φυλακής ή να συνωστίζονται 5 άτομα με διαφορετικές
ποινές γιά εντελώς διαφορετικά ζητήματα
σε χώρο 2Χ3=6 τετρ. μέτρων.
Αυτά (και άλλα πολλά) είναι που έχουν λάβει υπόψιν τους
πολλές χώρες
οι οποίες εννοούν τις φυλακίσεις ως μέσο σωφρονισμού
και όχι εκδίκησης. Υιοθετώντας μοντέλα όπως αυτό των
αυστριακών φυλακών που βλέπουμε.
Οσο πιό κοντά σε αυτό το μοντέλο πάμε και στην Ελλάδα,
τόσο καλύτερα αποτελέσματα σωφρονισμού θα έχουμε.
Το αντίθετο θα συμβεί, εάν ως μοντέλο μας υπάρξει το
”Εξπρές του Μεσονυκτίου”.
Οπου οι κρατούμενοι μπαίνουν ερασιτέχνες και βγαίνουν
πρυτάνεις στο έγκλημα.
Δεν θίγω το εάν θα πρέπει, όποιος το επιθυμεί, να εργάζεται
εντός ή εκτός φυλακής, εξασφαλίζοντας κάποιο ποσό
γιά την υποστήριξη της οικογένειάς του, του ιδίου ή των
θυμάτων του, κατά την διάρκεια της κράτισής του ή
και μετά.
Διότι, έτσι όπως είναι τα πράγματα, μαζί με τον ένοχο
εγκληματία, τιμωρείται και η αθώα οικογένειά του.
Κάτι που ένα δίκαιο σύστημα πρέπει να συνυπολογίσει,
Οταν κάποιος κρατούμενος βλέπει πως δεν αδικείται από
το Δικαστικό Σύστημα που του έχει επιβάλλει μία δίκαιη
ποινή, αλλά βλέπει να αδικείται σαν άνθρωπος από τις
συνθήκες κράτισής του, δεν θα ξαναδεί ποτέ την κοινωνία
ως κάτι στο οποίο θα πρέπει να επανενταχθεί.
Θα θέλει, σε κάθε ευκαιρία, να την εκδικείται.
Και δεν θα έχει και πολύ άδικο τότε!!!
Υ.Γ. Δεκάδες συνοριοφύλακες, με διάφορους τρόπους,
έχουν επιτύχει να υπηρετούν ακόμα και στην Αθήνα.
Μερικές εκατοντάδες ακόμα; Εντάξει!!!
[…] anemologites.com […]